اسکرابر ، دستگاه زمین شوی صنعتی و کف شوی صنعتی KARCHER

اسکرابر های نوین کارچر با کیفیت بالاتر و نوآوری های زیادی به بازار عرضه شده است.

واترجت های سری HD کارچر

شرکت کارچر آلمان با شناخت کامل و جامع خود از صنایع مختلف و نیاز های نظافتی آنان سعی در ارائه دستگاه هایی دارد که حداکثر کارایی را داشته باشند.در این نوشتار کوتاه اطلاعات مختصری درباره واتر جت های سری HD کارچر آلمان ارائه می شود.

 

ویژگی های طراحی واترجت ها

واترجت آب سرد سریHD کارچر با طراحی جدید و بسیار کارامد خود سطح نوینی از کارایی را ارائه می دهند.پمپ های با تکنولوژی جدید،فیلتراسیون آب،صرفه جویی در مصرف آب و همچنین طراحی ارگونومیک و ساده واتر جت سری HD از دیگر ویژگی های این دستگاه ها می باشد.

 

واترجت

 

پمپ های نوین واترجت 

از معضلات جدی که معمولا در محیط های صنعتی و در کار با دستگاه های مختلف وجود دارد،نفوذ گرد و خاک و آسیب رسیدن به پمپ می باشد،از همین روی پمپ واترجت های سری HD به شکلی طراحی و ساخته شده است که از نفوذ گرد و خاک به درون آن جلوگیری شود. همچنین سیستمی مناسب جهت جلوگیری از رسیدن حباب به پمپ (کاویتاسیون)که باعث آسیب دیدن پمپ می شود،در این دستگاه تعبیه شده است.

 

تفنگی ارگونومیک و با کارایی بالا

تفنگی دستگاه های واترجت صنعتی از مهمترین اجزاء آن می باشد.زیرا اپراتور به شکل پیوسته و گاها برای زمان های طولانی با آن کار خواهد کرد.به همین دلیل تفنگی های جدیدی که karcher آلمان که برای واتر جت های سری HD خود طراحی کرده است،بسیار سبک و مناسب برای کار کردن طولانی مدت می باشد.این تفنگی ها به گونه ای طراحی شده است که با برداشتن فشار از روی تفنگی کارواش صنعتی فشار آب درون شلنگ قطع می شود.

 

وزن کم به منظور سهولت در جابجایی

در محل های صنعتی نیاز به جابجایی دستگاه ها امری همیشگی و طبیعی می باشد. اما این موضوع معمولا جزو مشکلات دستگاه ها به حساب می آید. به منظور پاسخگویی به این نیازها واتر جت های کارچر با وزن حداقلی و چرخ های مناسب و روان طراحی و ساخته شده اند.ابعاد این محصولات نیز کاملا مناسب و برای جابجایی آسان طراحی شده است.

 
+ نوشته شده در  دوشنبه 27 شهريور 1396ساعت 12:14  توسط شهابی 

کاربرد انواع دستگاه واترجت صنعتی

امروزه کاربرد انواع دستگاه های نظافت صنعتی به شکل فزاینده ای در حال افزایش می باشد. کارایی بیشتر و کیفیت بالاتر ارائه شده توسط این دستگاه ها در مقایسه با روش های سنتی مهمترین دلایل محبوبیت یافتن این دستگاه ها می باشد. یکی از مهم ترین دستگاه های نظافتی که به شکل گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد، انواع دستگاه  واترجت  می باشد.
واترجت ها در دو نوع صنعتی و خانگی تولید می شوند. این دستگاه ها به وسیله پاشش پر فشار آب می توانند انواع لکه ها مانند لکه های روغنی و چربی را به شکل کامل از بین ببرند. کارواش ها در دو نوع آبگرم و آبسرد می باشند، که هر یک کاربرد خاص خود را دارند.

 

واترجت


اما در این مقاله می خواهیم اطلاعات مختصری درباره انواع دستگاه کارواش صنعتی و آیتم های تاثیر گذار در انتخاب آن ارائه دهیم.

 

واترجت آبگرم و یا آبسرد

کارواش های آبگرم دارای یک Heater در درون خود هستند که دمای آب ورودی را افزایش می دهند. متناسب با اینکه نیاز به نظافت چه نوع آلودگی دارید می توانید یکی از انواع واترجت آب گرم و آب سرد را انتخاب کنید. معمولا نوع واترجت های آبگرم به منظور از بین بردن آلودگی های روغنی و چرب و از انواع واترجت آبسرد برای از بین بردن آلودگی هایی همچون خاک، گل و یا هرگونه آلودگی دیگر استفاده می شود.

 

حمل و نقل ساده واترجت

یکی دیگر از مواردی که در طراحی انواع واتر جت باید مد نظر قرار گیرد توانایی حمل و نقل ساده آن است که کاربری دستگاه را بسیار ساده می سازد. با توجه به شرایط محیط های صنعتی که معمولا جابجایی دستگاه ها در آنها با مشکل مواجه است، تمرکز بر روی این بخش از طراحی بسیار حیاتی می باشد.

 

منبع تامین انرژی واترجت

کارواش ها از لحاظ تامین انرژی به دو دسته واترجت برقی و بنزینی تقسیم می شوند. دستگاه های برقی به وسیله انرژی برق فعالیت می کنند. این کارواش ها در دو نوع کارواش برقی تک فاز و کارواش برقی سه فاز تولید می شوند که با توجه به برق موجود در محیط های صنعتی هر یک از آنها انتخاب می شود.  اما به منظور استفاده از این دستگاه ها در محیط هایی که دسترسی به برق وجود ندارد کارواش های بنزینی طراحی و ساخته شده اند.

 

میزان فشار و دبی واترجت

واترجت ها نیز مانند سایر دستگاه های صنعتی دارای مشخصات فنی گوناگونی هستند که عملکرد هر یک از آنها را مشخص می کند. اما مسلما مهمترین مشخصه فنی یک دستگاه کارواش، میزان دبی و فشار هر یک از دستگاه های واترجت است که کارایی هر دستگاه را مشخص می کند. اگر نیازمند نظافت محیط هایی با میزان آلودگی بسیار زیاد هستید قطعا دستگاه هایی که میزان فشار و دبی بیشتری را تامین می کنند برای شما مناسب تر است، اما برای نظافت محیط هایی که آلودگی کمتری دارند، می توانید از دستگاه های سبک تر استفاده کنید.

 

نازل های حرفه‌ای انواع واترجت

یکی از ویژگی هایی که می تواند حیطه فعالیت های یک  واترجت  را افزایش دهد نازل های حرفه‌ای آن است. با اتصال هر یک از نازل ها به واترجت می توانید فعالیت خاصی انجام دهید. برای مثال چند عدد از نازل های واترجت ها را به طور مثال برای شما تشریح می کنیم.

نازل Wet Sand Blast

با استفاده از این نازل می توانید با پاشش همزمان آب و شن سطوح پوشیده شده از رنگ و یا زنگ زدگی را به شکل کامل پاک کنید.

نازل لوله باز کن

این نوع از نازل ها در انواع مختلفی تولید شده و به منظور باز کردن لوله هایی که دارای گرفتگی کلی و یا رسوب گرفتگی دیواره ها هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

نازل فوم پاش

این نازل دارای یک مخزن یک لیتری بوده که مواد شوینده در داخل آن ریخته می شود. طراحی این نازل به گونه ای است که آب خروجی از کارواش یا واترجت را با مقدار مشخصی هوا ترکیب کرده و فوم (کف) تولید می کند تا به منظور نظافت کامل تر سطوح از آن استفاده شود.

نازل برسی چرخشی

این نازل دارای یک برس بوده که به وسیله آب خروجی از کارواش به حرکت در آمده و موجب تمیز تر شدن سطح در حال شستشو می باشد. علاوه بر اینها کارواش ها دارای انواع دیگری نازل مخصوص هستند که هر یک به منظور خاصی مورد استفاده قرار می گیرند و کاربری واترجت را افزایش می دهند. اما به طور کلی انتخاب واترجت مورد نیاز و مناسب هر کاربری امری کاملا تخصصی بوده که باید با مشاوره کارشناسان حرفه‌ای این صنعت صورت بگیرد. شما می توانید با تماس با کارشناسان کارن تجارت از راهنمایی و مشاوره حرفه‌ای در زمینه انواع دستگاه های نظافت صنعتی بهره بگیرید.

+ نوشته شده در  دوشنبه 20 شهريور 1396ساعت 15:37  توسط شهابی 

مزایا و امکانات جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی از یک پمپ هوا ( معمولا یک پنکه سانتریفیوژی ) برای ایجاد خلأ نسبی جهت مکش و جذب گرد و غبار از سطوح مختلف و جمع کردن آنها در یک مخزن استفاده می کند.
همانطور که از نام جاروبرقی صنعتی پیداست آنها دستگاه هایی هستند که برای تمیز کردن سطوح بزرگ و یا اهداف تجاری استفاده می شوند.مزیت اصلی که جاروبرقی صنعتی دارد این است که کارایی انجام امور نظافتی را بسیار بالا برده و در زمانی بسیار کوتاه تر نتیجه مطلوب را به دست می دهند.
بدون شک داشتن محیط کار عاری از گردوغبار، آلودگی، مایت ( نوعی کرم یا انگل ) و مواد آلرژی زا بسیار مهم است. این موضوع نه تنها از حیث تمیزی و زیبایی ساختمان مهم است بلکه از جهات بهداشتی، ایمن و محیطی نیز بسیار حائز اهمیت است. یک محیط آلوده و کثیف منجر به بیماری و مشکلات دیگر در حوزه سلامت می‌شود که در نهایت به ایجاد ضررو زیان در فعالیت تجاری منجر می شود.بنابراین سرمایه‌گذاری برای خرید جاروبرقی صنعتی یا مکنده صنعتی مناسب برای کارآفرینان و صاحبان تجارت بسیار مهم است. در ابتدا خرید اینگونه جاروبرقی ها ممکن است پرهزینه به نظر برسد اما در صورت استفاده درست و بهینه به منافع متعددی منجر می‌شود.

جاروبرقی صنعتی

 
در ادامه چندین مورد از مزایای این جاروبرقی های صنعتی مرور می‌شود.

 

1- مقرون به صرفه بودن جارو برقی صنعتی

ممکن است خرید یک جاروبرقی صنعتی بسیار پرهزینه به نظر برسد اما با در نظر گرفتن عمر طولانی و کاربردهای مفید آنها ، خرید آنها برای هر شرکتی بسیار مهم است. با این جاروبرقی ها نظافت در زمانی بسیار کوتاه تر انجام شده و کارایی نیروهای کار نیز افزایش پیدا می کند. مناسب بودن هر نوع از این جاروبرقی ها بر اساس امکانات آنها و مقایسه قیمت، هزینه‌های تعمیر و نگهداری با تجهیزات مشابه سنجیده میشود.

2- صرفه‌جویی در زمان با جاروبرقی صنعتی

با استفاده از جاروبرقی صنعتی فعالیت بسیار زمان بر نظافت به یک کار ساده و سریع بدل می‌شود. اندازه و امکانات این جاروبرقی های صنعتی باعث می شود که صرفه‌جویی در زمان، انرژی و نیروی انسانی تا حد بسیار چشمگیری در این فعالیت روزمره ایجاد شود.

3- زیست محیطی

در ساخت بهترین جاروبرقی های صنعتی مکانیزم های پیش نیاز برای جمع آوری گرد و خاک ، مایعات ، آلودگی ها ، مایت، و دیگر مواد آلرژیک از سطوح، رعایت می‌شود. این تجهیزات باعث ایجاد و نگهداری محیطی تمیز و بهداشتی می‌شوند. این موضوع در نهایت به افزایش میزان سلامت و رشد بهتر فعالیت های تجاری منجر می‌شود.

4- نظافت بهینه

با قدرت بالای موتور این جاروبرقی های صنعتی و جدیدترین فناوری‌های مورد استفاده در آنها، نظافت انواع سطوح مختلف بسیار کارآمد تر و بهینه تر انجام می‌شود که منجر به صرفه جویی در هزینه و زمان می‌گردد.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 15 شهريور 1396ساعت 12:13  توسط شهابی 

واترجت بنزینی

امروزه از انواع واترجت ها به منظور شسشتو و نظافت محیط های مختلف استفاده می شود. انواع واترجت ها معمولا با موتوره برقی تکفاز و یا سه فاز و یا همچنین با موتور بنزینی تولید می شوند.در این نوشتار می خواهیم درباره انواع واتر جت بنزینی اطلاعات مختصری به شما ارائه دهیم.

اگر نیاز به استفاده از دستگاه واترجت در فضاهایی که دسترسی به برق وجود ندارد، دارید استفاده از این دستگاهها می تواند برای شما مناسب باشد.

 

واترجت بنزینی مدل HDS 1000 BE کرشر (آبگرم)

دستگاه واترجت صنعتی آبگرم مدل HDS 1000 BE از انواع واترجت بنزینی کرشر آلمان می باشد.این دستگاه بدون نیاز به برق از یک موتور داخلی با سوخت بنزین جهت به کار گرفتن پمپ فشار قوی استفاده می کند و برای استفاده در مکان هایی که دسترسی به برق وجود ندارد ایده آل می باشد.

موتور این واترجت صنعتی محصول شرکت HONDA ژاپن می باشد.فشار عملیاتی آن نیز 40 تا 210 بار بوده و حداکثر دبی خروجی آن نیز 900 لیتر در ساعت است.بیشینه دمای آب خروجی از این دستگاه نیز تا 98 درجه سانتی گراد می رسد.

شهرداری ها، صنایع کشاورزی، صنایع حفاری و .... مخاطبان اصلی این واترجت می باشند.

 

واتر جت بنزینی

 

واترجت بنزینی مدل HDS 7/20 G CLASSIC کرشر (آبسرد)

واترجت آبسرد مدل HD 7/20 G از سری واترجت های کرشر با موتور احتراقی است.طراحی حرفه‌ای و ارگونومیک این محصول کرشر به گونه‌ای است که جابجایی و حمل و نقل آن بسیار ساده می باشد.

حداکثر فشار این جتواش صنعتی 250 بار بوده و حداکثر دبی خروجی آن نیز 700 لیتر در ساعت می باشد.بیشینه دمای آب ورودی به این کارواش نیز 60 درجه سانتی گراد می باشد.

از این دستگاه کرشر نیز به شکل گسترده در صنایع راه سازی، کشاورزی، ساختمانی و خدمات شهری استفاده می شود.

 

واتر جت بنزینی

 

 

+ نوشته شده در  دوشنبه 13 شهريور 1396ساعت 14:56  توسط شهابی 

همه چیز در مورد واتر جت

واترجت چیست؟

واتر جت (یا شوینده فشار قوی) وسیله ای است که می توانید یک شلنگ به آن متصل کرد و با فشار آب بالا انواع سطوح را تمیز کنید. قسمت اصلی این دستگاه ، پمپ است که می توان توسط برق یا بنزین آن را به کار انداخت. فشار در پاک کننده های بنزینی می تواند تا 4000 psi یا 280 bar برسد، اما واتر جت  های برقی به طور کلی فشار کمتری نسبت به مدل های بنزینی تولید می کنند. یک شلنگ فشار بالا، آب را به سری می‌رساند که یک دسته برای استفاده آسان دارد. شما همچنین می توانید فشار را مطابق با نیازتان تنظیم کنید. واترجت ها همچنین تعدادی سری مختلف برای کارهای مختلف دارند. واترجت یک راه ایده آل برای پاک کردن خاک، کثیفی، روغن و گریس از روی انواع سطوح مختلف و تمیز کردن دوباره‌ آنهاست.

waterjet

از واتر جت می توان برای تمیز کردن انواع مختلف سطوح استفاده کرد ، از جمله:

  1. تمیز کردن کاشی
  2. تمیز کردن کف پارکینگ و حیاط
  3. تمیز کردن بالکن کف چوبی
  4. شستن پشت بام
  5. شستن دیوارکوب‌ها
  6. پاک کردن لکه‌های رنگ از روی دیوار یا قرنیز
  7. تمیز کردن پنجره ها
  8. تمیز کردن سیمان، آجر و سنگ طبیعی

اینها تنها تعداد انگشت شماری از انواع سطوحی هستند که واترجت می تواند تمیز کند. در حقیقت، یک واتر جت در صورتی که تنظیمات مناسب داشته باشد، می تواند برای تمیز کردن هر نوع سطحی استفاده شود. واترجت ها حتی می توانند سطوح سیمانی را آنقدر تمیز کنند که کاملا تازه به نظر برسند.
واتر جت ها بسیار متنوع هستند، اما به دلیل استفاده از آب تحت فشار بالا ، بهتر است که از یک شخص حرفه ای برای انجام این کار کمک بگیرید. چون اگر میزان فشار زیاد باشد، ممکن است سطوح ساییده و یا سوراخ شوند، و همچنین اگر سری‌های اشتباه بر روی شلنگ نصب شود، ممکن است به محیط مورد نظر آسیب وارد شود. مثلا:
• برای سطوح مختلف باید مواد شیمیایی شوینده و تمیز کننده متفاوتی مورد استفاده قرار گیرد.
• واترجت سری‌های متنوعی دارد که استفاده از آنها نیاز به تجربه و مهارت دارد؛ سری ای که برای تمیز کردن کاشی استفاده می کنید، با سری ای که برای پاک کردن سیمان یا لکه‌های روغن از کف پارکینگ استفاده می کنید فرق دارد.
• یک فرد حرفه ای می‌داند باید از ترکیب چه سری‌ها و چه مواد شوینده‌ای استفاده کند تا بهترین نتایج را در سریع ترین زمان ممکن بدست آورد.
برخی از سری‌های رایج عبارتند از:
• برس های چرخشی برای شستن ماشین(یا هرگونه سطح سخت دیگر)
• سری آب‌پاش برای اسپری کردن آب در یک منطقه وسیع
• سری‌ای که به طور خاص برای تمیز کردن راه های ورودی و دیگر سطوح بزرگ طراحی شده است
• سری‌هایی که آب را به صورت یک الگوی مثلثی اسپری می‌کنند
• سری‌هایی که آب را به صورت یک الگوی مخروطی اسپری می‌کنند
• سری، سر باریک که آب را با قطر کم بیرون می‌دهد
•نازل فوم پاش که به منظور استفاده از مواد شوینده مورد استفاده قرار می گیرد.
واتر جت هم مثل هر ابزار دیگری است. اگر با ایمنی کامل از آن استفاده کنید، یک ابزار عالی خواهد بود. اما اگر ایمنی را رعایت نکنید ، می توانید سطوحی را که سعی در تمیز کردن آن دارید خراب کنید. قبل از شروع کار، ببینید واقعا چه مقدار از کار را می‌توانید با ایمنی کامل انجام دهید.
اگر می‌خواهید خودتان کار را انجام دهید، حتما مطمئن شوید که میزان فشار چقدر باید باشد یا از چه سری‌هایی باید استفاده کنید.
برای شروع، نازل را یک متر دورتر از سطحی که می‌خواهید تمیز کنید نگه دارید و سپس آرام آن را به اندازه ی لازم به سطح نزدیک کنید. هرگز از همان ابتدا نازل را خیلی به سطح نزدیک نگه ندارید. چون هم ممکن است سطح را خراب کند و هم آب به سمت خودتان برگردد. همیشه هنگام استفاده از واتر جت از عینک‌های ایمنی استفاده کنید و هرگز کارهای زیر را انجام ندهید:
• به سمت انسان‌ها و حیوانات نشانه نگیرید.
• هنگام استفاده بر روی نردبان نایستید.
• آب را نزدیک یا روی پریز برق نپاشید.
• از وسایل الکتریکی حداقل 3 متر فاصله بگیرید.
• دست خود را برای امتحان کردن فشار آب، جلوی ورودی نازل نگیرید.
وقتی کار با واتر جت به پایان رسید، قفل ایمنی را ببینید. بعد از اینکه دستگاه را خاموش کردید، دسته را فشار دهید تا آب خارج شود. با انجام این کار، هزینه های اضافی تعمیر و نگهداری و جایگزینی قطعات را کاهش می دهید.

+ نوشته شده در  دوشنبه 6 شهريور 1396ساعت 12:25  توسط شهابی